Advertisement

אברה מנגיסטו חמאס : דיווח פלסטיני: "ישראל לא דרשה את השבתו של אברה מנגיסטו ... : במלואת חמש שנים להחזקתו בשבי חמאס, בני משפחה תנועות נוער ופעילים חברתיים מארגנים הערב (ראשון) עצרת הזדהות עם הצעיר אברה מנגיסטו.

אברה מנגיסטו חמאס : דיווח פלסטיני: "ישראל לא דרשה את השבתו של אברה מנגיסטו ... : במלואת חמש שנים להחזקתו בשבי חמאס, בני משפחה תנועות נוער ופעילים חברתיים מארגנים הערב (ראשון) עצרת הזדהות עם הצעיר אברה מנגיסטו.. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. בלעדיכם זה לא יוכל לקרות. איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף.

ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. אברה מנגיסטו (צילום באדיבות משפחת מנגיסטו). אברה מנגיסטו שבוי בידי חמאס כבר 6 שנים.

Gvriel tigabo אברה מנגיסטו- גבריאל טיגבו ,Avera mengistu ...
Gvriel tigabo אברה מנגיסטו- גבריאל טיגבו ,Avera mengistu ... from i.ytimg.com
דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות. Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. כשהגיע למעבר התברר שמדובר באזרח. כיצד יש אזרח ישראלי שמוחזק בידי חמאס ולא שומעים עליו בתקשורת? כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה: אברה מנגיסטו שבוי בידי חמאס כבר 6 שנים.

מאחורי השיר של שלומי ועדן מסתתר סיפור מצמרר.

נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: משפחת מנגיסטו וקבוצת החברים למען אברה. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט עשרה ילדים נולדו לאגרנש ואיילין מנגיסטו, אברה היה החמישי. כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל. 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. חמש שנים שמשפחתו לא יודעת באיזה תנאים הוא. בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו בעקבות פרסום הקלטת על השבוי הישראלי:

אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס: חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו?

הוריו של אברה מנגיסטו בסבב פגישות עם נציגי או"ם וזכויות ...
הוריו של אברה מנגיסטו בסבב פגישות עם נציגי או"ם וזכויות ... from www.davar1.co.il
אברה מנגיסטו, בן 28 מאשקלון, תועד בספטמבר 2014 חוצה רגלית את הגבול לעזה. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל. דוח חדש של human rights watch קובע כי השניים הם ללא ספק מתמודדי נפש, ועל ארגון הטרור לשחררם | עד כה נמנעו ארגוני זכויות אדם מהתערבות פומבית בנושא, ובמטה לשחרור אברה מנגיסטו מקווים כי זה סימן לבאות. ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. לפי אלמנש, כיום בת 22, לפני שאברה חצה את הגבול לרצועת עזה, הוא היה נעדר פעמיים, ובכל פעם המשטרה החזירה אותו.

אימו של אברה מנגיסטו מגיבה להקלטה של חמאס:

חמאס ניסה להונות את ישראל והשיב בחיוב , אנשי חמאס אמרו שיעבירו את האתיופי, כפי שכינו את מנגיסטו. המחלה של סבל וכאב עצום בנפש ומסטיגמה גרמה לו לחצות לעזה. כשהגיע למעבר התברר שמדובר באזרח. העצרת, תחת הכותרת הנוער מתאחד למען אברה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. ממשפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי דבריו של בלום אינם נכונים וכי הם חמורים בעיניהם. אברה מנגיסטו, כעת בן 33, יליד אתיופיה, שחור, שזוהי הסיבה למה הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הממשלה או בסדר העדיפויות בכלל, נמצא בשבי חמאס מתאריך ה 7.9.2014. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו). כבר חמש שנים מוחזק אברה מנגיסטו (33) בשבי חמאס, ומשפחתו לא רואה את הסוף. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן. אימו של אברה מנגיסטו, אגרנש מנגיסטו, אמרה בתגובה להקלטה: מאחורי השיר של שלומי ועדן מסתתר סיפור מצמרר.

מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו? איילין מנגיסטו נפגש עם יור הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. 1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, שהשתתף בפגישה, אמר בריאיון ליעקב אייכלר בכאן הלילה כי הפגישה הייתה מאוד מהצד הישראלי נמסר כי המשתתפים ביקשו מיור הרשות הפלסטינית סיוע בשחרורו של מנגיסטו וקבלת אות חיים ממנו. גם היום, שנים אחרי, אין לנו בספטמבר 2014 צעד מנגיסטו מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים, המשיך דרומה וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל.

חמאס בלוחמה פסיכולוגית: פרסם הקלטה של שבוי ישראלי | האזינו ...
חמאס בלוחמה פסיכולוגית: פרסם הקלטה של שבוי ישראלי | האזינו ... from www.20il.co.il
כשהגיע למעבר התברר שמדובר באזרח. חכ פנינה תמנו שטה סיפרה הערב על היום בו שמעה שאזרח ישראלי בן העדה האתיופית, אברה מנגיסטו, מוחזק בידי חמאס בעזה.חזקי ברוך 21/01/2020 22:57. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. בתחילה התקבל מידע שלפיו הוא בידי חמאס אך כעת לא ידוע היכן הוא ■ טרם הותרו לפרסום פרטים על נסיבות היעלמו של הישראלי הנוסף. כשנחשפתי לפרשת אברה מנגיסטו זה ליווה אותי כל יום, חשבתי לעצמי מה אני יכולה לעשות למענו. אברה מנגיסטו, כעת בן 33, יליד אתיופיה, שחור, שזוהי הסיבה למה הוא לא נמצא בראש סדר העדיפויות של הממשלה או בסדר העדיפויות בכלל, נמצא בשבי חמאס מתאריך ה 7.9.2014. מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו?

Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере.

ביבי לעג לנכה סובל אברה מנגיסטו שלא הזכיר אותו בנאומו באום ובאף נאום כמעט והביא לאום הורים של חללים מתים ואת משפחת מנגיסטו השאיר בבית. Посмотрите твиты по теме «#אברה_מנגיסטו» в твиттере. במלואת חמש שנים להחזקתו בשבי חמאס, בני משפחה תנועות נוער ופעילים חברתיים מארגנים הערב (ראשון) עצרת הזדהות עם הצעיר אברה מנגיסטו. אורון שאול, אברה מנגיסטו והדר גולדין. מדוע המדינה לא עושה מאמצים להחזרתו? אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: בלעדיכם זה לא יוכל לקרות. בעקבות התערבותה, רק אחרי כשבועיים הגיע לראשונה נציג הממשלה לפגוש את המשפחה, וסיפר כי אברה מוחזק בידי חמאס. שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני ‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: מאחורי השיר של שלומי ועדן מסתתר סיפור מצמרר. נציגי ארגון חמאס סיפרו בראיון לרשת 'אל גזירה' כי דחו הצעה ישראלית לחילופי השבויים בעזה: כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות.

אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: אברה מנגיסטו. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס.

Posting Komentar

0 Komentar